Ten eerste, allemaal bedankt allemaal voor jullie medewerking!
Ik ben blij met alle diverse reacties op de enquête, dit heeft me geholpen om potentiële problemen vast te stellen, en in een eventueel uiteindelijk product op te lossen. Ik heb inmiddels dit project tot een goed einde weten te brengen, met een conceptuele uitwerking van hoe het product zou werken, en een technisch prototype, dat in staat is om lichaamstemperatuur tijdens de dag te meten.
Dit is uiteraard nog verre van een compleet product wat voor iedere narcolepsiepatient goed zou werken. Een volgende stap is om dit technische prototype uit te delen aan een groep mensen, om te kijken of het überhaupt mogelijk is om veranderingen in lichaamstemperatuur te relateren aan het kwalitatieve gevoel van wakker zijn, of juist moe\futloos zijn. Een aantal van jullie heeft ook al aangegeven graag mee te doen met een dergelijke test; hier ben ik dan ook bij voorbaat al erg dankbaar om. Het is een stap die ik persoonlijk graag nog zou willen nemen binnen dit project.
Ik moet helaas (als student zijnde) het komende halfjaar met een ander project aan de slag gaan, wat betekent dat ik dit halfjaar niet kan gebruiken voor een dergelijk onderzoek. Wat ik wel ga doen het komende half jaar is alvast een opstelling bedenken om het onderzoek uit te voeren. Ik wil namelijk het
volgende half jaar (vanaf september 2012) wijden aan dit onderzoek, en hiervoor moet ik eerst een duidelijke beschrijving, doelstelling et cetera opstellen.
Als er dus mensen geïnteresseerd zijn om mee te helpen met dit onderzoek, dan kan je dit via de enquête laten weten, en dan neem ik waarschijnlijk in september contact op.
Voor meer informatie over het project kun je terecht op mijn
portfolio-website, hier kun je ook het report nalezen, en een concept video bekijken.